Excellente en snelle service

U wilt als klant terecht hoge eisen stellen aan een goed advies, een correcte uitvoering en volop aandacht voor nazorg, onderhoud en service. Daarom beschikken wij over een efficiënt georganiseerde servicedienst, die 24 uur per dag, 365 dagen per jaar paraat is. Met één telefoonnummer voor al uw vragen en storingen. Onze technici kunnen u doorgaans nog dezelfde dag helpen. Als u dat wilt zorgen wij dat uw beveiligingssysteem ook op de meldkamer wordt aangesloten.

Cocon Beveiliging biedt de beste bescherming en professionele service


24/7 Helpdesk

Het is belangrijk dat uw beveiligingssysteem optimaal functioneert. Daarom dient u ons 24 uur per dag en 7 dagen per week te kunnen bereiken. Onze helpdesk stelt alles in het werk om storingen zo snel mogelijk, binnen de afgesproken reactietijd, te verhelpen. Voor het gebruik maken van onze helpdesk dient u natuurlijk wel een onderhoudscontract te hebben afgesloten. Ideaal voor iedereen met een alarmsysteem, camerabewaking en terreinbeveiliging.

 

Meldkamer

Cocon Beveiliging werkt uitsluitend samen met kwalitatieve goede meldkamers in het hele land. In overleg met u sluiten wij uw beveiligingssysteem op een van deze meldkamers. Vooraf spreken wij met u af welke actie van de meldkamer volgt op een melding. Denk hierbij aan het waarschuwen van buren, andere sleutelhouders of het inschakelen van een bewakingsdienst of politie.

 

Camerabewaking

De meldkamer kan ook uw pand of object bewaken door het inkijken in uw camerabewaking. Bij actieve videobewaking wordt de camera geactiveerd door een betrouwbare detectie. De centralist in de meldkamer krijgt direct de beelden binnen en worden ook gelijk opgenomen. Indien gewenst kan hij de besturing van de camera overnemen en zo bepalen of het om een 100% alarm gaat en zo de bewakingdienst en/of politie aansturen met de juiste informatie.

 

Geen voorrijkosten

Deelnemers aan het Cocon Serviceplan krijgen het 24-uurs storingstelefoonnummer en krijgen een korting op het servicetarief. Tevens berekenen we bij klanten met een SLA-2 Serviceplan geen voorrijkosten en gratis remote ondersteuning. Klanten zonder contract kunnen ons alleen tijdens kantooruren telefonisch bereiken en krijgen geen korting op het service- en/of voorrijkosten.

 

Voordelen Cocon Beveiliging Serviceplan contract  

  • 24 uur opvolggarantie bij eventuele storingen

  • Geen voorrijkosten en gratis remote ondersteuning

  • Vrij van langdurige contracten en verplichtingen

 

Preventief onderhoud

Om uw beveiligingssysteem goed te laten functioneren is preventief onderhoud noodzakelijk en zelfs verplicht gesteld volgens de Borg regeling. Afhankelijk van uw apparatuur vindt dit onderhoud een- of tweemaal per jaar plaats. Onze servicetechnici komen volgens afspraak bij u langs om de werkzaamheden te verrichten, zoals testen, controleren, schoonmaken en opnieuw afregelen.

 

Overname

Bent u al in het bezit van een bestaand alarmsysteem of camerasysteem? Cocon Beveiliging neemt graag uw systeem onder haar hoede. Een uitbreiding of aanpassing van uw bestaande systeem is uiteraard ook mogelijk. Wij streven erna om voor u een goede en passende oplossing te bieden. 

 

Contact

Bedrijfspand en buitenterrein beveiliging nodig? Neem contact op met Cocon Beveiliging voor een beveiliging oplossing op maat. Ook als u uw oude alarmsysteem wilt laten aanpassen.